FANDOM

Achtung2 Достоверността на описаното в статията събитие, явление, обект или факт е висока
Черепът на звездното дете (англ. Starchild skull) е крайно необичайна находка открита в Южна Америка. Датирането с Въглерод-14 (14C) го отнася към 1100 г от н.е. плюс-минус 40 години. Необичайни са високата плътност на костното вещество, увеличеното количество колаген, особена структура на синусите и лицевите кости и силно увеличения обем на черепната кухина, който се изчислява на около 1 600 см3.

Изглежда най-вероятно черепът да има човешки произход, което потвърждават донякъде и най-новите генетични изследвания. Повечето учени твърдят, че необичайния му вид се дължи на болест от типа на хидроцефалията, което не обяснява повечето от особеностите на находката. В цялата история на съвременната медицина не е регистриран нито един случай на подобно изменение на черепа сред вида Homo sapiens.

Алтернативни теории за произхода му твърдят, че съществото може да е хибрид между Homo sapiens и друг представител на рода Homo изчезнал вече, или просто друг вид или раса в същия род Homo, което съвпада в голяма степен с резултатите от генетичните анализи. По-крайни теории сочат, че може да е плод на експеримет с вида Homo sapiens, извършван от по-напреднала човешка раса или от извънземни същества, което също обяснява човешкото ДНК. Най-крайни са теориите за хибрид между Homo sapiens и извънземна форма на живот, както и за употребата на съществото като своего рода кувьоз за отглеждане на мозъка и разума на извънземна форма на живот.

Външни препраткиРедактиране

Also on FANDOM

Случайно уики